Mackey 4 493 Postad 3 Februari , 2018 När jag lägger in en länk blir det numera bilder istället, se nedan. Varför? Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 5 Februari , 2018 Du är en feature. Länken och eventuellt bild samt ingress hämtas och visas. Den blir inbäddad så att säga. Skall kolla hur det går till för att undvika det. Så här blir det för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Mackey 4 493 Postad 5 Februari , 2018 Det kan säkert se trevligt ut om det är en länk, men om man lägger in fem, sex länkar blir det inte så bra. Jag lyckades få bort eländet genom att använda länk-knappen, men då måste jag redigera varje länk vilket blir trötsamt. Jag tycker det är bättre att göra länkarna vanliga i normalfall och med möjlighet att välja om man vill visa en länk med inbäddad bild. Om jag länkar till en fem tidigare ämnen ser det ut såhär. (Nu länkar jag för enkelhets skull till samma ämne fem gånger. Nej just det, jag får ju inte klistra in det jag kopierat när jag använder surfplattan. Synd. Jag gör ett exempel senare, men det blev inget vidare överskådlig. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Mackey 4 493 Postad 5 Februari , 2018 Här kommer lite länkar Bra eller dåligt, bedöm själva. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
När jag lägger in en länk blir det numera bilder istället, se nedan.
Varför?
Mackey
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser