Peter_K 4 194 Postad 26 Januari , 2018 Längtar ordentligt till sommaren nu, har samlat ihop lite bilder från Stockholms skärgård som inspiration till varmare tider. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 26 Januari , 2018 Vackra bilder. Ser skönt och varmt ut. Jag var ute en runda med båten i helgen. Vi gick för motor från Malmö till Lomma och tog en fika. Sedan hem igen. Inte det varmaste vädret även om det var en fin vindstilla dag men härligt att känna båtens gungningar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 26 Januari , 2018 Snart så... tiden .går fort. Lite bilder från Utö förra sommaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Faderullan 718 Postad 26 Januari , 2018 (redigerade) Fina bilder! När det snöblandade regnet faller i vintermörkret är det en tröst att plocka fram mobilen och titta på bilder och videosnuttar från sommaren. Som den här te.x: https://www.youtube.com/watch?v=7WkzUtbDOWQ Redigerad 26 Januari , 2018 av Faderullan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 365 Postad 26 Januari , 2018 Liten film med ena brorsan vid vid rodret medan jag filmar. Ber om ursäkt för den kassa musiken, men det är gratismusik från Youtube. Och ja, akterstaget borde ha varit spänt... 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 27 Januari , 2018 Lustholmen utanför Härnösand den 4e oktober. Fantastisk morgon med härlig naturlig ljussättning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 27 Januari , 2018 Trevlig lunch, lugnt seglande med försegel innan det började blåsa ordentligt, påväg ut från Ventspils. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 27 Januari , 2018 Vem kan kappsegla förutan vind? Om man ändå haft åror! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 27 Januari , 2018 5 minuter sedan, trewq säger: Vem kan kappsegla förutan vind? Om man ändå haft åror! Jag har kappseglat, som gast, på en liten båt i hjälmaren vid 2 tillfällen. Båda ggrna blev det stiltje. Senaste gången hade jag med mej ett spel, som seglarpolarn å jag brukar spela ibland. "På spåret". När vi flöt om varandra slumpmässigt kunde jag "tjoa" ut frågor till andra båtar. Först bemöttes det av lite ?? Senare fick vi frågan om vi hade fler frågor. Hett trevligt tips.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ancan-af-Argos 47 Postad 3 Februari , 2018 Strax söder om Väddö kanal, en mkt trevlig naturhamn :-) 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 785 Postad 4 Februari , 2018 28 mars 2017 utanför Nyköping syd om Vålarö. Sommar eller tidig vår... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Calvados 2 Postad 4 Februari , 2018 Hvaleröarna 2017 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 292 Postad 5 Februari , 2018 Runt udden i hemmahamnen(Svedudden, Vättern), fem minuter bort. Det är inte alltid man behöver åka långt. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lostsailor 19 Postad 5 Februari , 2018 Kullens spets i somras, helt underbar dag 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser