Gå till innehåll
torsdag 26 december 2024
Riwallen

Är ni sjösatta än plåtisar??

Rekommendera Poster

Hur går det för er alla plåtisar där ute. Har ni lagt i än? Svetsat färdigt. Själva så la vi i plåten 23 april. Kallt och härligt. Vad har ni gjort i vinter. Berätta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ok!Har själv inte gjort något,om vi nu skall svara på riwallens fråga.Handen i gips :-( Skall bort om 1 vecka.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tycker om din båt FRIDA-ELIZA :-) :-) En båt som gått i mina hemmavatten. Vad som hänt med plåtisen: Nytt vattenburetvärmesystem Glembringspanna, Varmvattenberedare. Ombyggd Akterruff till stor dubbelsäng Omlackad överbyggnad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej FRIDA-ELIZA! Är du nöjd med din Spinosa? Du anar inte hur många gånger jag har spanat på din båt och kikat in genom fönstrena för att bilda mig en uppfattning hur skicket och planeringen var. Får bara gratulera till införskaffningen, ´Förstår att det är svårt att göra något med handen i gips men var det så mycket att göra vid den då??? Den ser onekligen fräsch ut. Var ligger den nu??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

nej inte än håller på mad bad bryggan nu men till midsommar så ska de nog gå bra

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hon står på varvet ännu. Hon ska få nytt roder och nya kapell. Invändigt hållerjag på att bygga in en kyl under förarplatsen och om en vecka ska jag lägga in durkplywood. Varvet har lovat henne klar i juni.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hon har varit i sjön 2 veckor nu,,har byggt elektrisk fjärrmanövrering,o har nu lärt mig att handskas riktigt bra med den,så det blir baden-baden,på taket,med fjärrdosan i knäet,,väntar bara på lite mer värme,,, ,,,Hoogan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ja nu har man äntligen kommit i vattnet långa nätter blev de,blir de nån båt träff i sommar vore kul med bara stålbåtar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...