Riwallen 1 Postad 25 Maj , 2005 Hur går det för er alla plåtisar där ute. Har ni lagt i än? Svetsat färdigt. Själva så la vi i plåten 23 april. Kallt och härligt. Vad har ni gjort i vinter. Berätta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FRIDA-ELIZA 0 Postad 25 Maj , 2005 Diskmaskin låter roligt!Hur driver du den?Anväder du sjö eller färskvatten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FRIDA-ELIZA 0 Postad 25 Maj , 2005 Vad är det för sort som drar så lite? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FRIDA-ELIZA 0 Postad 25 Maj , 2005 Ok!Har själv inte gjort något,om vi nu skall svara på riwallens fråga.Handen i gips :-( Skall bort om 1 vecka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 25 Maj , 2005 Tycker om din båt FRIDA-ELIZA :-) :-) En båt som gått i mina hemmavatten. Vad som hänt med plåtisen: Nytt vattenburetvärmesystem Glembringspanna, Varmvattenberedare. Ombyggd Akterruff till stor dubbelsäng Omlackad överbyggnad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FRIDA-ELIZA 0 Postad 25 Maj , 2005 Spinosa 40.Skriver lite sakta med fel hand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 26 Maj , 2005 Hej FRIDA-ELIZA! Är du nöjd med din Spinosa? Du anar inte hur många gånger jag har spanat på din båt och kikat in genom fönstrena för att bilda mig en uppfattning hur skicket och planeringen var. Får bara gratulera till införskaffningen, ´Förstår att det är svårt att göra något med handen i gips men var det så mycket att göra vid den då??? Den ser onekligen fräsch ut. Var ligger den nu?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FRIDA-ELIZA 0 Postad 26 Maj , 2005 Vi bor på Blidö.Och det finns alltid att göra.Skickar lite mer privat till dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonlundh 0 Postad 29 Maj , 2005 nej inte än håller på mad bad bryggan nu men till midsommar så ska de nog gå bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tampen 0 Postad 30 Maj , 2005 Hon står på varvet ännu. Hon ska få nytt roder och nya kapell. Invändigt hållerjag på att bygga in en kyl under förarplatsen och om en vecka ska jag lägga in durkplywood. Varvet har lovat henne klar i juni. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hoogan 0 Postad 30 Maj , 2005 Hon har varit i sjön 2 veckor nu,,har byggt elektrisk fjärrmanövrering,o har nu lärt mig att handskas riktigt bra med den,så det blir baden-baden,på taket,med fjärrdosan i knäet,,väntar bara på lite mer värme,,, ,,,Hoogan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonlundh 0 Postad 26 Juni , 2005 ja nu har man äntligen kommit i vattnet långa nätter blev de,blir de nån båt träff i sommar vore kul med bara stålbåtar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser