Georg_Ohm 4 840 Postad 7 December , 2017 För några månader sedan var det någon forummedlem som beövde reservdelar eller en komplett mekanisk sum-logg. Nu finns det en sådan på Tradera! medföljer även den del extra grejer. Men den är för snabba båtar, graderad 0-45 knop, grön impeller! Nio dagar kvar på auktionen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 7 December , 2017 (redigerade) Här en fet forumtråd angående VDO:s mekaniska logg. Tror att det är just den MG-tråden som du referar till med ordvalet "för några månader sedan"? [Forumtråden skapades redan 2009 och verkar ha lyft så sent som 2017.08.28. Själv är jag litet skeptisk vad gäller inläggs datummärkningar men men.] Bra köptips, men jag har bara slarvläst. Vem i den fleråriga forumtråden är det som i så fall behövde en komplett VDO sumlogg? Överlåter detta till dig eller andra att eventuellt utveckla om jag träffat rätt. Hoppas i alla fall att jag hittat just den forumtråd som du söker i trådhuvudet ovan, och kanske därmed hjälper mer än stjälper i denna forumtråd!? Redigerad 7 December , 2017 av Thomas-1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 7 December , 2017 Suck! Ja det kan ju bli fel i återupplivade trådar Men det kanske är nån annan som vil ha en sådan gammaldags logg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser