pentaracer 49 Postad 21 November , 2017 Någon som installerat detta sin båt och kan dela med sig av erfarenheter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vega1959 109 Postad 21 November , 2017 Jag undrar samma sak, är det bra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vega1959 109 Postad 21 November , 2017 Hur krånglig är installationen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 21 November , 2017 Den vanligaste givaren är för akterspegelsmontage men finns även för genomgående montage, fast fan så mycket dyrare. Sen ska man ha en plotter/ekolod som kan använda den. Lägger man till lite får man en TotalScan givare så får man man både SideScan och DownScan. Jag har sett det "in action" i en båt och det är imponerande vad man kan se på botten. Finns en massa videor, HÄR är en. Skulle gärna ha den men satsade på en framåtseende givare som ska monteras i vinter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pentaracer 49 Postad 22 November , 2017 Min tanke är att installera den rostfria 3D givaren i skrovet men är lite nyfiken om någon lyckats bra med den akterspegelmonterade med dubbelmontage Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser