Gäst laxoring Postad 23 Maj , 2005 förtöj alltid för storm brukar man säga kollade lite båtar i går vid våran hamn såg inte bra ut för vissa. ska man förtöja i pulpit vilka knutar och för att inte tala om repet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 23 Maj , 2005 ett kort till ett klent spän band som redan gått av Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 23 Maj , 2005 och ett till här har det rostfria plattjärnet börjat skära av snöret :shock: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 23 Maj , 2005 Den andra bilden ser jag knappt. Har du alltid kamera med dej. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 528 Postad 23 Maj , 2005 Det var ena ruskiga bilder du visar! Och jag som är lite orolig för att min 150 kg bojsten ska börja röra på sig. Hmm.. Försökte köpa O-ring på SeaSea i fredags men de var slut. Hann sen inte i helgen. Är det nån som hör något om hård ostlig vind i Stockholmstrakten de närmsta dagarna kan ni väl höra av er. :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 23 Maj , 2005 ja nästan dia,papper, digitala kort tar på allt av intrese :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 23 Maj , 2005 Jag har med mig en liten pentax optio s30 i lastbilen hela tiden, perfekt att kunna dokumentera om olyckan skulle vara framme eller att rätt motiv infinner sig. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 23 Maj , 2005 hellt rätt man vet alldrig vad som kan dyka upp :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
molpejonas 0 Postad 24 Maj , 2005 vi brukar säga att: om man vill se hur erfaren en båtmänniska är, skall man titta på hur denne förtöjt båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser