ilonen68 1 Postad 16 Oktober , 2017 Hej har lyckats med att spräcka skinn look alike i soffan på båten. Glad i hågen skulle jag bara ta bort den spräckta dynan men upptäckte den satt berg fast. Den sitter antagligen fast skruvad och kan inte komma på hur. se bild Båten är en sealine f42 och vi talar om den stora soffan. Det är inte som på min gamla Fariline där allt skulle skjutas uppåt och sedan dras utåt. Hjälp någon innan jag bryter loss skiten med ko ben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rob75stal 7 Postad 23 Oktober , 2017 Bultad/skruvad underifrån?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ilonen68 1 Postad 23 Oktober , 2017 Nej tyvärr har slitit ner inredningen i hytten till plastrent i taket. Börjar misstänka att tidigare ägare har siliconat fast dynan Morr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MrMe 176 Postad 25 Oktober , 2017 Har tyvärr inget svar på din fråga men prova sealineforum.co.uk /Christian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser