Alicia1 44 Postad 2 Oktober , 2017 (redigerade) Skulle byta oljefilter nu i helgen och fick så klart inte bort det... dels så snurrar överhuset när man försöker lossa filtret... till råga på allt lossnar en svart liten kabel från filtret (Se bild) vad är det för sladd? Ja, jag ska inhandla en filteravdragare! Redigerad 2 Oktober , 2017 av Alicia1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 2 Oktober , 2017 Minimal bild som inte blev bättre med förstoring. Så jag tror att det är en sladd för en givare som indikerar om det är vatten i botten på bränslefiltret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 558 Postad 4 Oktober , 2017 Det är oljefiltret det handlar om! Jag skulle tippa att det är en givare för oljetemp. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 4 Oktober , 2017 14 minuter sedan, Rollen säger: Det är oljefiltret det handlar om! Jag skulle tippa att det är en givare för oljetemp. Oj läste bättre, naturligt vis har du rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 10 Oktober , 2017 Efter X antal timmar lyckas jag till slut på loss detta eländiga filter. Fick lossa hela enheten från väggen!!!!!!!!!!!!!!!!! Har kommit fram till att det är en jordkablel som sitter fastskruvat i motorblocket. Ska försöka montera tillbaka den igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser