nilsnobbing 154 Postad 22 September , 2017 Jag får erkänna att Herr Yrvind är lite av en hjälte för mig. Därför blev jag glad när jag fann denna skrift på hans webb. Lite av ett manifest."Med fyra kvadratmeter segel och en åra" God läsning! /Nils Nobbing Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 22 September , 2017 Kul läsning faktiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndW 197 Postad 22 September , 2017 Får lite intrycket av att det är en bok menad för försäljning som han eller någon annan av oaktsamhet lagt ut så den kan hittas på webben? Är det avsiktligt? Annnars förlorar han ju inkomst på detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nilsnobbing 154 Postad 22 September , 2017 1 timme sedan, AndW säger: Får lite intrycket av att det är en bok menad för försäljning som han eller någon annan av oaktsamhet lagt ut så den kan hittas på webben? Är det avsiktligt? Annnars förlorar han ju inkomst på detta. Tror nog det är medvetet. Den ligger på hans sida. Här. N.N Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser