Fredric_sthlm 16 Postad 19 September , 2017 Vad rekommenderar ni? Tycker mitt gamla orginal glappar och har sig. Dessutom fult. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 19 September , 2017 Vad är fult? Vad är snyggt? Lägg upp en bild på reglaget i sin omgivning så kommer Du nog få lika många tips som antalet trådläsare... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 19 September , 2017 1 minut sedan, Volvo_Penta säger: Vad är fult? Vad är snyggt? Lägg upp en bild på reglaget i sin omgivning så kommer Du nog få lika många tips som antalet trådläsare... Nu ställer jag frågan till de som vet hur reglaget till KAD 42 från 90-talet ser ut och som kanske har bytt ut detta. Med tanke på ditt alias borde du kanske ha tips på vad som passar istället. Utseendet jag söker är åt de som är i helt i metall men som alltsom oftast är elektroniska. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 19 September , 2017 Jag tror nog att det fanns mer än en variant på "reglaget till KAD 42 från 90-talet"... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 19 September , 2017 Haha ok då. Så här ser det ut på min båt idag. Det plastiga reglaget känns som en relik från forna dagar. Har bytt ena mekanismen men handtagen börjar också glappa så det är dags att byta. Alla tips tas tacksamt emot Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 20 September , 2017 Morse MT3, är både snyggt och bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 20 September , 2017 9 minuter sedan, Rollen säger: Morse MT3, är både snyggt och bra! Bra förslag! Tack! Hittat för 3700 på ebay. Vart hittar man dem annars i Sverige? Helt klart ett bra alternativ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 20 September , 2017 Jag är så lat så jag låter Google söka åt mig, och Google hittar det mesta åt mig, konstigt nog. Nice kompis dendär Google... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 20 September , 2017 En variant här, http://www.marinmagasinet.se/mekaniska-motorreglage-kablel/commando-reglage-3200-twin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 21 September , 2017 8 timmar sedan, Kane säger: En variant här, http://www.marinmagasinet.se/mekaniska-motorreglage-kablel/commando-reglage-3200-twin Tack Kane! Det där ska jag absolut kika närmare på! Kanontips! 😀 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser