Strosselhuset 83 Postad 17 Augusti , 2017 Har problem med boatinfo.no. Tror att det är någon inställning i min dator men vet inte säkert. När jag söker uppgifter där får jag ibland felmeddelande "404 Not found" Ex. Owner manual till Mariner. Jag tror att de finns men jag får inte fram dem. Manualen (rephandboken) till Mariner får jag fram. Vad har jag gjort för fel? Eller finns inte det jag söker? Kan någon vara snäll att kolla om ni får fram ex. Owner manual till Mariner (Om ni lyckas kanske en direktlänk löser mina problem. Har en Mariner 4 takt EFI 50 hk år 2002 ) /Mathias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ziggemannen 121 Postad 19 Augusti , 2017 Det är inte din dator det är fel på. boatinfo.no är seriöst disfunktionell och saknar massvis med länkar/sidor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jedh 2 Postad 20 Augusti , 2017 Wow, trodde alla liknande sidor som boatinfo.no försvann på -90 talet. Blev lite nostalgisk när jag såg den. @Strosselhuset: Använd Google istället så kommer du kunna hitta den yanmar manualen du söker. Inget fel på din dator, bara boatinfo.no som inte funkar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser