iron_eagel2 0 Postad 22 Maj , 2005 :tant Hej strole. Har du något bra foto på aktern jag skulle vilja se hur bad bryggan ser ut. MVH Anders :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 25 Maj , 2005 Ska fixa det. Funderar du på att bygga en ny ?? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 25 Maj , 2005 :tant Hade en badstege men den försvann när jag monterade trimmplanen så jag måste hitta på en ny lösning. MVH Anders :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 24 Mars , 2007 Det tog lite tid men här kommer det ! Kan ta en ny bild när båten är avtäckt. Så nu är det bara att konstruera ! Sen ser vi även den lilla 4 hk aktersnurran som är bra att ha på fisketurer och om B20 skulle sätta sig upp. Ska nog ta och byta ut trävirket på bryggan i vår om tid finnes för det. Senast ändrad av strole | 24 mars 2007 | 18:23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser