Alicia1 44 Postad 15 Augusti , 2017 Har generalknas med min 720. Efter omstart ser jag inte bensinförbrukningen på skärmen längre samt den piper hela tiden om vattentemp, och "totalt bränsler bränsle ombord"...visar inte vattentemp längre. Enheten är från 2013. Har bara haft strul med denna sedan dess. Står INGET i manualen hur man får tillbaka förlorad information samt hur man ställer in detta igen! Är någon haj på denna enhet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 16 Augusti , 2017 Problemet löst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 16 Augusti , 2017 3 minuter sedan, Alicia1 säger: Problemet löst. Hur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 17 Augusti , 2017 lite jävlar anamma... och vilja.och framför allt lite tur... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 17 Augusti , 2017 Nu visas fart i knop, kvarvarande bränsle ombord, vattentemp, GPS.pos, Djup, och bränslenivå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 17 Augusti , 2017 Just 720 har jag inte stiftat bekantskap med, tror jag... Men väl andra "garmins". Men när värderna för vattentemp, djup och hastighet inte presenteras kan det vara så att givaren för dessa inte är installerad, eller att fel typ av givare kan vara förkryssad i menyn. Kan ju vara så för bränslegivare också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser