joe_17 0 Postad 14 Augusti , 2017 Hej är det någon här som vet hur mycket olja det ska vara i växelhuset på johnson 2 hk -82? Det finns ingen nivåplugg utan bara en längst ner på växelhuset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 15 Augusti , 2017 På min Merkuri ser det ut så här, öppna båda och pressa från undre hålet tills det kommer ut olja ur det övre, klart! inte så noga med vilken mängd det står att det skall vara i ngn bok bara du fyller upp tills det börjar svämma över, brukar vara ca 2 dl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 15 Augusti , 2017 Jag missade att du bara hade avtappningsplugg men testa att ringa en firma som håller på med Johnson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joe_17 0 Postad 15 Augusti , 2017 okej, jag provade googla och hitta en som bara la motorn på sida och fyllde till de var fullt så jag gjorde samma, gick i typ 1.5 - 2 dl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser