torsten21 0 Postad 14 Augusti , 2017 Går det sova två vuxna på aktersoffan i Flipper 666 eller 630? Om inte - några andra HT-båtar i samma storlek som rymmer 2 vuxna och 3 sovande barn en enkel övernattning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niklas-L 38 Postad 14 Augusti , 2017 Testade i vår Uttern 5500 HT, det var inte så skönt. Kunde inte ligga raklång, bredden gav mer att önska. Båten har måtten 5,55x2,20 Tror tyvärr du måste upp på en Aquador 23 HT eller liknande, med nedfällbart bord. Har själv en MV-Marin 6600 (kabin) med "akterruff" där sover jag och minst ett barn bra! Mått 6,60x2,60 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
torsten21 0 Postad 14 Augusti , 2017 Hade gärna haft Aquadoren men den kostar dubbelt så mycket som jag hade tänkt betala. Aquador 22 kanske hade funkat men tvivlar på att tre barn får plats i fören. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Smatte 1 Postad 14 Augusti , 2017 Nej, inte i en 666. Ett barn kanske. Uppskattar att soffan är ca 1,6 x 0,45. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niklas-L 38 Postad 14 Augusti , 2017 Testa en Yamarin 59HT de har bäddbar aktersoffa, men fack som fötterna kan stickas in i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stewe 20 Postad 15 Augusti , 2017 Vi har en Yamarin 59 HT. Jag och min fru sover bak och barnen sover fram. På detta sätt ligger vi ute i en vecka åt gången ungefär vilket funkar fint. Är man 2 meter lång blir det nog för kort dock. Jag är 178 och ligger raklång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser