extpela 0 Postad 22 Maj , 2005 Hej ! Är det någon som skall frakta båt från GBG till Stockholm inom kort? Jag har köpt en Ablin 27 Wynne i Uppsala och skall ha den till GBG. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7-012 0 Postad 22 Maj , 2005 Grattis! Du har livets bästa chans att få uppleva Göta Kanal i all sin prakt. Själv skulle jag inte tveka. Om du inte vill själv så kan jag köra ner den åt dej! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
extpela 0 Postad 22 Maj , 2005 Tack för tipset ! men jag tror nog att jag vill ha ner båten lite fortare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7-012 0 Postad 22 Maj , 2005 Jaja, ha bråttom bara! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mancruiser 0 Postad 22 Maj , 2005 finns gott om fraktfirmor i uppsala,hör dej för om pris eller kontakta batkop.se för tips... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
extpela 0 Postad 22 Maj , 2005 Ska kolla med dem i morgon tack ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser