Brunan 4 Postad 10 Augusti , 2017 Intresserad av att skaffa mig ett vattenskoterlyft att montera på badbryggan, ska lyfta en Sea Doo Spark på en 37 fots daycruiser. Presto marine och deras lyft L200 är den som känns mest lämplig. Är det någon som har erfarenhet av denna? Kan inte hitta några direkta referenser när jag letar på nätet. Har också tittat på H30 från Hurley men L200 lyften känns mer bekväm, dock betydligt dyrare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 10 Augusti , 2017 Oj oj oj... den här tråden kommer ha potential... med tanke på annat än din fråga. Frågan i sig. I allafall om jag utgår från mig själv.. så är en obetydlig förbättring av bekvämlighet.. lite lättare.. slippa ett moment, snabbare.. värt massor i det långa loppet. Jag skulle välja den bekvämaste.. om konstruktionen är rubust och pålitlig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hysteria 12 Postad 10 Augusti , 2017 Finns det inte en h30 med elvinsch? Den är ju bra mycket smidigare att ha än lyften som tar sjukt mycket plats. Dock är det ju alltid coolt med en lyft Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunan 4 Postad 10 Augusti , 2017 Jo finns en med elvinsch. Dock så kräver H30'n (tycker jag det ser ut som) att man har lite styrka och teknik vilket gör att yngre/äldre/svagare kan få svårt att hantera den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunan 4 Postad 4 September , 2017 Blev en Hurley H3O med elvinsch tillslut av den enkla anledningen att Presto marine varken svarade på mail, Facebook eller telefonen på flera veckor. Aldrig upplevt något liknande bemötande mot en kund som uttryckligen vill köpa det man säljer. Kan tänka mig vilken hjälp man får om något går sönder.... Kan varmt rekommendera H3O'n dock, fungerat över förväntan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hysteria 12 Postad 5 September , 2017 Läckert! Vart beställde du ifrån? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunan 4 Postad 5 September , 2017 Beställde direkt från Hurley i Usa. Såhär blev det på båten. 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser