Gå till innehåll
tisdag 03 december 2024
Gäst Mikael Nilsson

Båtdekaler

Rekommendera Poster

Gäst Mikael Nilsson

Jag har tänkt byta ut de mycket solblekta dekalerna (stripes och namn) på min nyinköpta segelbåt. Därför skulle jag vilja ha tips på något företag som kan leverera nya dekaler till mig. Har ni några tips på företag i Sthlmstrakten som gett Er god service och har humana priser? Tar tackamt emot alla era erfarenheter eftersom gulasidorna.se ger så fantastiskt många träffar :-) Tack på förhand! //Mikael

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Jex

Hej, På Båtmässan i GBG fanns ett företag som tillverkade dekaler. Har glömt namnet, men kolla under utställarförtekningen på www.batmassan.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Hans Folkesson

Hej, det var vi som skar dekaler på båtmässan. Profil&Reklam AB. Tel: 0383-194 34. Vi erbjuder mycket bra priser till högsta kvalitet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst anders

jag betalade 60 kr till min lokala skyltmakare och fick exakt vad jag ville ha. Köp billigt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Daniel

Jag köpte kompletta kombi stripes av Dcor & Dsign i Göteborg. bra services samt mycket duktiga montörer som utförde arbetet. Rek, fullt ut.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Har du en Uttern båt är chansen stor att Uttern har på lager. Se adress http://www.uttern.se/dekaler.htm. Jag beställde via Nya Skanstull Marin i Sthlm till vettigt pris, och fick dem efter 5 dagar på posten. Mvh Perry

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Göran Gustavsson

Jag köpte båtdekaler och båtnamn från Eurostripes (www.eurostripes.se). De levererade snabbt och det var desutom billigt. Kunde bestämma precis hur jag ville ha dem, färg, eget typsnitt och så...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...