Gäst Mikael Nilsson Postad 9 Februari , 2003 Jag har tänkt byta ut de mycket solblekta dekalerna (stripes och namn) på min nyinköpta segelbåt. Därför skulle jag vilja ha tips på något företag som kan leverera nya dekaler till mig. Har ni några tips på företag i Sthlmstrakten som gett Er god service och har humana priser? Tar tackamt emot alla era erfarenheter eftersom gulasidorna.se ger så fantastiskt många träffar :-) Tack på förhand! //Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jex Postad 10 Februari , 2003 Hej, På Båtmässan i GBG fanns ett företag som tillverkade dekaler. Har glömt namnet, men kolla under utställarförtekningen på www.batmassan.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Hans Folkesson Postad 12 Februari , 2003 Hej, det var vi som skar dekaler på båtmässan. Profil&Reklam AB. Tel: 0383-194 34. Vi erbjuder mycket bra priser till högsta kvalitet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anders Postad 12 Februari , 2003 jag betalade 60 kr till min lokala skyltmakare och fick exakt vad jag ville ha. Köp billigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Daniel Postad 21 Mars , 2004 Jag köpte kompletta kombi stripes av Dcor & Dsign i Göteborg. bra services samt mycket duktiga montörer som utförde arbetet. Rek, fullt ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uttern 0 Postad 21 Mars , 2004 Hej Har du en Uttern båt är chansen stor att Uttern har på lager. Se adress http://www.uttern.se/dekaler.htm. Jag beställde via Nya Skanstull Marin i Sthlm till vettigt pris, och fick dem efter 5 dagar på posten. Mvh Perry Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Göran Gustavsson Postad 6 September , 2004 Jag köpte båtdekaler och båtnamn från Eurostripes (www.eurostripes.se). De levererade snabbt och det var desutom billigt. Kunde bestämma precis hur jag ville ha dem, färg, eget typsnitt och så... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser