Selco15 0 Postad 5 Augusti , 2017 Hejsan jag köpte nyss en Selco Selsport 15 ("tror jag ser dåligt på skylten men 99% säker") Tyckte de bara va att slå till då jag fick en 35hp Chrysler motor och trailer på köpet för ynka 6500kr:- då motorn fungerar perfekt också. Nu till mitt problem!... Har varken framruta eller kapell till den!.. och verkar vara väldigt svårt att hitta framrutan!.. Någon som har en skräpandes eller vet hur jag kan få tag i en ny?. sökt mycket på nätet men inte hittat något. //Med vänlig hälsning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 5 Augusti , 2017 Ett tips för att få till ett billigt kapell är att ta en pressening och vika dubbelt i kanterna. Sedan fäster du öljetter och har ett enkelt kapell:) 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 548 Postad 5 Augusti , 2017 Vindruta kan man också tillverka själv genom att göra en form och sedan böja plexiglas över den mha värmepistol. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Selco15 0 Postad 5 Augusti , 2017 (redigerade) tack för tipsen Redigerad 5 Augusti , 2017 av Selco15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Selco15 0 Postad 5 Augusti , 2017 3 timmar sedan, Eld- säger: Vindruta kan man också tillverka själv genom att göra en form och sedan böja plexiglas över den mha värmepistol. Tack för svaret , Vilken tjocklek på plexit rekommenderar du?. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser