olag 26 Postad 3 Augusti , 2017 Verkar lättsåld, eller? https://www.blocket.se/stockholm/Saljer_segelbat_74428478.htm?ca=16&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Augusti , 2017 Konstig annons. Det står inte vad det är för typ av segebåt och bara en bild och då på förpiken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 4 Augusti , 2017 Han säljer nog bara förpiken. längden på den del av båten som är till salu är ju 10 fot. En stilla undran - ingår gitarren!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 238 Postad 4 Augusti , 2017 Det är sex stycken bilder på båten när jag öppnar annonsen i alla fall..? Speciell lösning med portta potti i sittbrunnen, det har ju onekligen fördelar för den oblyge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Augusti , 2017 Ja nu ser jag. Fel av mig. Missade det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_81 4 Postad 31 Augusti , 2017 Hur bra sitter batterit fast där i salongen på styrbords sida? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser