No_jah 437 Postad 18 Juli , 2017 Hej, Vore det inte bra om lokal tid visas för när forumtrådar uppdaterades? Som det är nu visar forumet två timmar fel bl.a. på startsidan, om jag tex. redigerar en tråd kl. 12:00 så står det att tråden är redigerad 10:00 Se bild: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 19 Juli , 2017 På 2017-07-18 på 8:55 AM, No_jah säger: Hej, Vore det inte bra om lokal tid visas för när forumtrådar uppdaterades? Som det är nu visar forumet två timmar fel bl.a. på startsidan, om jag tex. redigerar en tråd kl. 12:00 så står det att tråden är redigerad 10:00 Se bild: Detta är fixat nu och är relativa tider. Till exempel 23 minuter eller 3 timmar. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 18 Juli , 2017 4 timmar sedan, No_jah säger: Hej, Vore det inte bra om lokal tid visas för när forumtrådar uppdaterades? Som det är nu visar forumet två timmar fel bl.a. på startsidan, om jag tex. redigerar en tråd kl. 12:00 så står det att tråden är redigerad 10:00 Se bild: Skall kolla på det och åtgärda detta! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 No_jah 437 Postad 18 Juli , 2017 Tack! Det låter bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 No_jah 437 Postad 19 Juli , 2017 Jag har sett det, tack för fixen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hej,
Vore det inte bra om lokal tid visas för när forumtrådar uppdaterades?
Som det är nu visar forumet två timmar fel bl.a. på startsidan, om jag tex. redigerar en tråd kl. 12:00 så står det att tråden är redigerad 10:00
Se bild:
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser