EJAL 0 Postad 30 Juni , 2017 Jag har en mercruiser 3.0 L 87-89 som sitter i en bayliner. Är det någon som vet om det är olika modeller på bränslepumparna? Jag har en där själva kåpan för filtret står uppåt men hittar bara varianter på nätet där det är omvänt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 548 Postad 1 Juli , 2017 Ja det finns flera olika modeller på olika årgångar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 548 Postad 1 Juli , 2017 Faktiskt intressant att en del nätbutiker faktiskt har lagt in bilder på bränslepumpar upp och ner... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kronvik 167 Postad 1 Juli , 2017 (redigerade) Kan tänka mig att motorn är någon amerikansk fyra? Inget konstigt med pumparna. På en Dodge sitter pumpen upp och ner,jämfört med en Chevrolet. Tar man en bensinpump från en Buick 215, passar den på en Rover 3500 om man monterar den upp och ner. De fungerar i vilket läge som helst, bara de passar mot kamaxeln. (inget svar på trådstartarens fråga, bara en reflektion) Redigerad 1 Juli , 2017 av Kronvik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser