petter_b 49 Postad 23 Juni , 2017 (redigerade) Hur gör man för att komma till första olästa Inlägg? När jag läser forumet på mobilen så kommer jag numera alltid till första inlägget, mycket irriterande! Redigerad 23 Juni , 2017 av petter_b 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 3 Juli , 2017 Samma princip på mobilen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 23 Juni , 2017 Tror att du kan ställa in det i din kontrollpanel. Skall undersöka exakt hur det görs. Just nu firar jag midsommar i Kroatien. Men kollar och svarar här. Trevlig Midsommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 petter_b 49 Postad 1 Juli , 2017 Jag har fortfarande samma problem, har inte lyckats hitta någon inställning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 3 Juli , 2017 På 07/01/2017 på 20:34, petter_b säger: Jag har fortfarande samma problem, har inte lyckats hitta någon inställning. Hej Åter hemma och framför jobbet. Du måste först och främst vara inloggad på maringuiden. När du är inne i ett forum och har trådarna uppe så är dom fetmarkerade trådar som innehåller oläst innehåll. Pricken till vänster om trådar som innehåller olästa inlägg kan man klick på och då kommer man till det senaste olästa eller första inlägg om man inte läst något. För att komma till sista inlägget så kan man klicka på tiden/datumet. Om det är i listan med senaste trådar så är det samma princip. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hur gör man för att komma till första olästa Inlägg? När jag läser forumet på mobilen så kommer jag numera alltid till första inlägget, mycket irriterande!
Redigerad av petter_bDela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser