PiratEH 11 Postad 21 Juni , 2017 Är det någon som vet hur man fyller och luftar styrsystemet på ett DPH drev? olika besked överallt och inte ens verkstäderna verkar veta hur man gör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Los_capitanos 21 Postad 21 Juni , 2017 Har bytt båda styrcylindrarna utan att lufta dem. Systemet skall vara självluftande så det är bara att köra...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PiratEH 11 Postad 21 Juni , 2017 Så gött då. Vart fyller du oljan då? Både i behållaren och i ratten? Håller sig nivåerna bra på bägge ställen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PiratEH 11 Postad 26 Juni , 2017 Har bytt de som ska bytas, och servopumpen skriker som bara den. Så lät den inte innan. Pga luft antar jag?! Är det bara att snurra på ratten och efterfylla med olja tills de blir tyst? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Los_capitanos 21 Postad 27 Juni , 2017 (redigerade) Japp, när jag hade läckage fyllde jag endast på vid ratten. Efter bytet av styrcylindrar hällde jag i en skvätt vid pumpen oxå. Att den låter så har jag ingen bra förklaring till, testa att ratta fram och tillbaka en stund och hoppas att det försvinner ....... Redigerad 27 Juni , 2017 av Los_capitanos Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser