Noll552 0 Postad 19 Juni , 2017 (redigerade) God morgon. Jag har blivit med båt som plockats ut från ett dödsbo till en närastående inom familjen dock har jag inte funnit några papper eller något sätta i båten att identifiera vad det kan vara för märke på den, har letat efter någon form av id bricka eller liknande i båten men inte funnit något. Vad skulle ni tro att detta är för en båt? Enda jag vet är att det är en glasfiber/plastbåt måtten är 4,5 meter lång och ca 1,80 - 1,90 bred. Tacksam för all hjälp som kan tänkas ges. Med vänliga hälsningar Christoffer J Redigerad 19 Juni , 2017 av Noll552 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 19 Juni , 2017 Du får nog ladda upp bilderna på forumet istället! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noll552 0 Postad 19 Juni , 2017 Bilderna var för stora till att börja med därför jag försökte använda mig av extern länk innan ber om ursäkt för det, har ordnat nu så bilderna är i mer hanterbar storlek och laddar även upp ett par fåtal extra i denna kommentar då jag inte fick in exakt alla. Är det något mer ni skulle behöva från min sida så ska jag försöka tillhanda hålla allt jag kan. Än en gång tacksam för all hjälp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karluno 59 Postad 19 Juni , 2017 kan det vara en båt från Norge ,fabrikat with kanske? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noll552 0 Postad 20 Juni , 2017 Det ser mycket väl ut att kunna vara av det fabrikatet. Tusen tack för tipset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser