zumpen 2 Postad 18 Maj , 2005 Hej jag undra om nån kan tipsa om vart man kan få tag i reling staket till sin båt.. min modell är så ovanlig tydligen att orginal delar inte är att tänka på.. finns det pirat prylar i olika former o storlekar? vill ha en till aktern till min båt =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 18 Maj , 2005 Ursäkta, men vad är reling staket för något..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 18 Maj , 2005 Ja sånt som man håller händerna på när man går på en båt tex.. både snyggt och bra att ha på en båt.. om du kollar på bilden på min båt har jag det i fören på båten.. tror att du förstår vad jag menar! =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 18 Maj , 2005 Hej! Jag tror att du menar akterpulpit. Finns att hitta två olika i watski katalogen 2005 sid 235 och 2004 sid 199. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ludden 1 Postad 18 Maj , 2005 Det är nog mantåg han är ute efter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 18 Maj , 2005 ni hade rätt att det hette så.. tackar så mycket.. hittade dock inga som var i rätt storlek till mitt ändamål.. vill ha en liten låg på varge sida bara.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 18 Maj , 2005 Pulpit i fören, pushpit i aktern. Beställes lämpligen från någon firma som jobbar i rostfritt. Om vi talar om samma sak här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 18 Maj , 2005 akterpulpit=svenska pushpit=(GB)engelska stern pulpit=(US)engelska Mvh. Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser