Pezlin 28 Postad 3 Juni , 2017 Hej! Att oxalsyra är svaret på hur man får bort rostmärken och den gula färgningen längs vattenlinjen på gelcoat råder det inget tvivel om och det finns många tips om produkter som innehåller oxalsyra i vitt skilda prisklasser. Min fråga är om någon har testat att använda Biltemas fälgrengöring för detta? Enligt databladet är det oxalsyra i och priset är ju väldigt fördelaktigt i jämförelse med många andra produkter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sventable 21 Postad 3 Juni , 2017 Den fungera perfekt.. annars köp oxalsyra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krille_79 4 Postad 3 Juni , 2017 Biltemas fälgrengörning fungerar jättebra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikael_matsson 177 Postad 3 Juni , 2017 Instämmer, det funkar bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinMick 87 Postad 4 Juni , 2017 Oxalsyra... Undras om man kan använda biprodukten från rabarbersaftningen? I aluminiumgrytor gör den ju en hel del skada. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diskgrundet 1 Postad 4 Juni , 2017 Oxalsyra ca 15-20% i tapetklister, då torkar det inte bort. 3-10min, prova dej fram, funkar förträffligt. Går att köpa båda på en färghandel! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
P_Martinsson 18 Postad 4 Juni , 2017 Ankarboxen på min Bayliner så hemsk ut, när kätting och gammal tång var borta. Sprayade med Biltemas fälgrengöring och väntade i runt 5 minuter sen gick jag loss med en diskborste och färskvatten på det. Blev mycket bra.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser