capricon 1 Postad 26 Maj , 2017 Har en evinrude på 70 hk årsmodell 91 som jag skulle byta impeller på men hittar inte vart man tar isär växen uppe vid motorn,någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kalle_Anka 37 Postad 26 Maj , 2017 Här har du verkstadsmanualen, men jag blir inte så mycket klokare av den. Det står bara "Remove the shift rod screw (protruding under the top engine cover, above the exhaust housing)" http://boatinfo.no/lib/evinrude/manuals/1990-2001johnsonevinrude.html#/472 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
capricon 1 Postad 26 Maj , 2017 Tack,men man ser inget,bara en massa siffror. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
capricon 1 Postad 27 Maj , 2017 Tack,ja det ser knepigt ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kalle_Anka 37 Postad 27 Maj , 2017 Jag hittade två filer på Youtube om hur man gör, och det är kanske samma eller nästan samma på din motor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
capricon 1 Postad 27 Maj , 2017 Tack!!! ska kolla direkt i morgon, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
capricon 1 Postad 28 Maj , 2017 Jag hittade två filer på Youtube om hur man gör, och det är kanske samma eller nästan samma på din motor? https://youtu.be/7TRQkHd465E https://youtu.be/6WZMArnU48c Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gorban 1 Postad 29 Maj , 2017 Vid 2:06 i den första filmen och 0:31 i andra filmen så lossar han växelföraren. Den sitter i en fyrkantig metallbit som är lite bronsfärgad. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
capricon 1 Postad 29 Maj , 2017 Vid 2:06 i den första filmen och 0:31 i andra filmen så lossar han växelföraren. Den sitter i en fyrkantig metallbit som är lite bronsfärgad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
capricon 1 Postad 29 Maj , 2017 Vid 2:06 i den första filmen och 0:31 i andra filmen så lossar han växelföraren. Den sitter i en fyrkantig metallbit som är lite bronsfärgad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
capricon 1 Postad 29 Maj , 2017 Tack för svaret,men på min snurra så ser man inte den fyrkantiga metallbiten eller om man måste ta bort den nedre kåpan för att se? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser