ejorg 0 Postad 23 Maj , 2017 Hej. Jag har ett Bluechart MEU 049R Östersjön Stockholm till Åland som jag vill byta till ett Bluechart med Vänern. Detta gäller altså Den första generationen Bluechart. Mvh Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Idman68 0 Postad 29 Maj , 2017 Hej. Jag har ett Bluechart MEU 049R Östersjön Stockholm till Åland som jag vill byta till ett Bluechart med Vänern. Detta gäller altså Den första generationen Bluechart. Mvh Erik Hej Erik Jag har inte ett Vänern kort, men dock ett Mälaren/Stockholm. Jag är ute efter ett kort för Åland. Om du hittar ett kort för Vänern så kan du ju ha mig i åtanke om personen som har Vänern kortet önskar ett Mälaren/Stockholm Kort? mvh Jan Idman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Idman68 0 Postad 29 Maj , 2017 Hej. Jag har ett Bluechart MEU 049R Östersjön Stockholm till Åland som jag vill byta till ett Bluechart med Vänern. Detta gäller altså Den första generationen Bluechart. Mvh Erik Hej igen Erik Mitt kort borde innehålla Vänern, Mälaren/Stockholm innehåller ju också Vänern och Vättern. MEU 048R borde mitt kort heta. mvh Jan Idman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser