Gå till innehåll
måndag 30 december 2024
alltiallou

Vad är detta för båt? :D

Rekommendera Poster

Tjena, undrar vad detta är för båt? tackar även för info ni har om båten! såsom sjögång, max motorstyrka osv osv! ingen info är dålig info.

post-108716-0-56708600-1495050173.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Crescent! jaså. dom har problem med svampiga plywoodskivor va?

tänkte även på om ni kunde gissa er till modell? inte min båt å har inte längd å bredd å hittar inget med samma motorbrunn när jag googlar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ser ut som en gammal marieholmare?inget värde i den ,men du kan ju ha den i en insjö om du använder flytväst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Köper jag skiten så blire totalrenovering :Pp inplastat kastdäck styrpulpet å hela skiten.

Letar efter ett litet eller stort projekt att bygga den ultimata fiskebåten av! lär kunna lägga på lite vikt då min framtida inredning inte är viktlöst. har just nu en ryds 405, lite för liten och klarar ingen sjö och skulle jag bygga ut på den skulle den knappt plana på 2 pers. så om ni har nå tips på bra båtar jag ska hålla utkik efter! får va sunkiga bara skrovet funkar.

Redigerad av alltiallou

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nä Cresent har mera som en snipas för, och dom körde definitivt inte med plywood. Vet det eftersom sommargrannen hade en. Jag skulle gissa på en Jofa men nja.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...