alltiallou 0 Postad 17 Maj , 2017 Tjena, undrar vad detta är för båt? tackar även för info ni har om båten! såsom sjögång, max motorstyrka osv osv! ingen info är dålig info. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 17 Maj , 2017 Motorbåt utan motor. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 45 Postad 18 Maj , 2017 Påminner om Crescent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 45 Postad 18 Maj , 2017 Påminner om Crescent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krille_79 4 Postad 18 Maj , 2017 Gissar också på Crescent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alltiallou 0 Postad 18 Maj , 2017 Crescent! jaså. dom har problem med svampiga plywoodskivor va? tänkte även på om ni kunde gissa er till modell? inte min båt å har inte längd å bredd å hittar inget med samma motorbrunn när jag googlar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karluno 59 Postad 18 Maj , 2017 ser ut som en gammal marieholmare?inget värde i den ,men du kan ju ha den i en insjö om du använder flytväst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alltiallou 0 Postad 18 Maj , 2017 (redigerade) Köper jag skiten så blire totalrenovering :Pp inplastat kastdäck styrpulpet å hela skiten. Letar efter ett litet eller stort projekt att bygga den ultimata fiskebåten av! lär kunna lägga på lite vikt då min framtida inredning inte är viktlöst. har just nu en ryds 405, lite för liten och klarar ingen sjö och skulle jag bygga ut på den skulle den knappt plana på 2 pers. så om ni har nå tips på bra båtar jag ska hålla utkik efter! får va sunkiga bara skrovet funkar. Redigerad 18 Maj , 2017 av alltiallou Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 26 Maj , 2017 Nä Cresent har mera som en snipas för, och dom körde definitivt inte med plywood. Vet det eftersom sommargrannen hade en. Jag skulle gissa på en Jofa men nja. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser