Gå till innehåll
onsdag 12 februari 2025
Gäst Robin L

Örebro trakten Fiske!!

Rekommendera Poster

Gäst Robin L

Hejsan! Har varit ute några gånger nu iår och fiska, men är dock på jakt på lite bättre vatten att fiska i i örebro trakten. Jag har varit iväg och fisk i Multen,svartån och Teen. Men är på jakt efter mer bra ställen att fiska på. Det kan va allt från stilla vatten till strömt vatten eller tjärn. Är allrund fiskare så alla förslag är välkomman. Det jag gillar mest att fiska är Ädelfisk , Gädda och abbore och gös. Kom gärna med bra ställen även om det är en bit ifrn örebro trakten. /mvh Robin L

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då är vi två som söker. Jag bor och fiskar i Örebr uta värst bra resultat. Jag har båt i småbåtshamnen och brukar va ut på Hjälmaren med dock inte hunnit åka i år. Jag har ett ställe i Hjälmaren där det tok vakar hela tiden STORA plask :-) men dom hugger tyvär aldrig :-/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Robin L

hehe, jag har kolla runt lite i örebro trakten nu. Teen är ju ganska okej faktisk man burkar aldrig åka hem därifrån utan att haft en 5-10 gäddor på krogen och inte tal om så mycket abborre det finns där. Har hittat ett kärn upp i mullhyttan , det ligger 4 mil utan för örebro och där är det riktigt bra gädd och regnbågsfiske. ska försöka få tag på en karta så ska jag scanna in den till datorn och lägga upp! fiskar du på något mer ställe än hjälmaren ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej det har väll inte blivit så mycket har testat lite här och där men utan bra resultat :-/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...