Segelbo 2 Postad 17 Maj , 2005 Hallå, alla medlemmar i Båtfotoklubben och alla andra. Fram med kamerorna och plåta. Dela med er av sjösättning, premiärturer, förbättringar på era båtar m.m. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 17 Maj , 2005 Har fixat en ny diskbänk och disko som åkte i nu i helgen som va det blev en väldig skillnad :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 19 Maj , 2005 Hej Här kommer en sjösättnings bild. Lycko dagen. Men fotoklubben ni får ursäkta kvaliten tagen med mobilen.. //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 19 Maj , 2005 Vad har du använt för material till bänken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 19 Maj , 2005 Hej det är en fanerad spånskiva som kommer ifrån en garderobsskjutdörr som var krockskadad när jag fick den så jag fick ut den biten jag ville så det va lite tur. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 20 Maj , 2005 Mmmm, spånskiva i en båt och dessutom till diskhon. :shock: Du har väl tätat ordentligt. Mvh Sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 28 Oktober , 2005 Ok, inga bilder på min egen båt ännu, men skickar in dessa än så länge ;-) /Patrik Brandbåten i STHLM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 28 Oktober , 2005 Lotsbåt 747 från Landsort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 28 Maj , 2006 Hej här kommer jag med bidrag på senaste veckans bedrifter.. Här är en bild före: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 28 Maj , 2006 Och här en efter =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 Maj , 2006 fattigmans flybridge. före rut byte och dit svetsad ny stolpe för öppningsbara rutor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 Maj , 2006 halva jobbet gjort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 Maj , 2006 Murkel byte och nya akter. Friskt kapat hälften vunnet, nu till rätt aktervinkel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 Maj , 2006 Klart och provad lite material blev över till badbrygga dvs. utvändigt diskställ. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Billy_Astorsson 1 Postad 28 Maj , 2006 Hehe, vet inte riktigt vad man ska kalla den... men man behöver inget körkort iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 28 Maj , 2006 Stefan - Smoegen lägger sista handen vid riggningen av sin rosa båt. Fast jag tycker den är vit - skitfint. Tidigare var den blå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 Maj , 2006 länktips: http://dir.groups.yahoo.com/dir/Recreation___Sports/Outdoors/Boating/Houseboating här finns klubbar för lite annorlunda båtar, mycket roliga bilder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 28 Maj , 2006 Så här blev de Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 28 Maj , 2006 Å här seglar vi ,, Stort tack för hjälpen med riggen tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fritz-Allan 0 Postad 28 Maj , 2006 Bidrar med en bild på sjösättningen av min Nimbus 4004 i Västerås Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 28 Maj , 2006 Hej Stefan Var du på väg till Nya Hamnen när du seglade in i Väståre sunt strax efter middag. Jag såg dig från Gravarne. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 29 Maj , 2006 va e din bild då segelbo ??? hur ser hon ut nu nät ho ligger i spat. så här ser min ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 29 Maj , 2006 sytt själv allt utom kuddarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 29 Maj , 2006 Lugn, bara lugn. Bilder kommer. Har inte haft tid bara. Provseglat har jag i alla fall gjort och hon går fint i sjön... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 12 Juni , 2006 Dans på båten är aldrig fel!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 16 Juni , 2006 Äntligen är sommaren här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 16 Juni , 2006 och viktigast av allt, glöm inte att ta med fjärrkontrollen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Per-PC 0 Postad 30 Juni , 2006 Sommarbild med mobilkameran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser