Seglarmange 0 Postad 16 Maj , 2005 Gastar efterlyses för segling från malmö till göteborg i slutet på Juni Häng med på delar eller hela trippen. //Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
E_Klinga 0 Postad 18 Maj , 2005 Hej Magnus! Vad är det för båt och hur lång tid hade du tänkt att resan kommer ta? Hur mycket erfarenhet kräver du av en gast? MVH Erik Klinga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seglarmange 0 Postad 18 Maj , 2005 Hej Erik ! Jag har en Coqubin 38 och resan kommer väl att ta 3-4 dygn bereonde på hur mycket nattsegling vi kör samt hur midsommar kommer firas. Målet är att vara uppe innan sista Juni Jag kräver ingen speciell erfarenhet. MVH //Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anna Ruus Postad 31 Maj , 2005 Här är jag! Seglarfrälst västkusttös som mer än gärna följer med! När? Var? Hur? - Anna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seglarmange 0 Postad 1 Juni , 2005 Vad kul Anna! Mitt mail är magnuswikstrom@bredband.se Maila mej där så kan vi bestämma hur vi lägger upp det. //Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser