sebbe999 1 Postad 20 April , 2017 Är det någon som har någon korrekt inkoppling mellan kablarna från värmaren ihop med en display typ 801 med batteri banken ? Jag lägger upp en bild där man ser kablarna från värmare och display! Det ser ut som det ska va en brun/vit från värmaren i kretsscehman, men den verkar inte vara på min, eller har dom dom uppdaterat kablaget? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
henriknil 42 Postad 20 April , 2017 Hej Hoppas att denna bild kan hjälpa dig Den brun-vita ser ut att kopplas till den bruna och gul-violetta, om det är samma som du har Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
batelektriker 21 Postad 24 April , 2017 Hej! Har det löst sig? Mvh Kurt vilen Stockholms Marine El www.batelektriker.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sebbe999 1 Postad 25 April , 2017 Nej tyvärr, har pratat med eberspächer och jag måste byta ut styrdonet då jag har en annan modell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser