erikandersson87 1 Postad 16 April , 2017 Hej, Jag har en Uttern 5602 med fast bränsletank. Mätaren har lagt av och jag misstänker att det är flottören till givaren som hängt sig. Mätaren står på full tank oavsett men reagerar när jag slår på/bryter tändningen. Jag har ringt flera verkstäder om hur jag kommer åt tanken eller flottören men ingen verkar veta. Jag är rädd för att man behöver lossa teaklaminatdurken och hela mittpulpeten men det verkar som en extremt korkad konstruktion! Man kommer mig veterligen inte åt den genom inspektionsluckan i aktern. Någon här som har en spaning eller erfarenhet? Evigt tacksam för all hjälp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Utter11 0 Postad 28 Maj , 2017 Inte helt hundra men på min uttern 6200 ligger den under durken längs hela båten så då måste men lossa golvet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Utter11 0 Postad 28 Maj , 2017 Inte helt hundra men på min uttern 6200 ligger den under durken längs hela båten så då måste men lossa golvet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johant99 0 Postad 5 Augusti , 2020 Hej Är nyfiken på hur det gick med åtkomsten då min bränslepåfyllingsslang börjar bli dålig och skulle behöva komma åt tanken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser