Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
Haddock_

Volvo ventil kulbult sökes

Rekommendera Poster

Hej

 

Har lätt panik, råkade dra en låsmutter för hårt på ventil vipparm när jag justerade ventilerna och kulbulten gick av (KAD300). Skyller på billig momentnyckel. Alla firmor stängda till på tisdag. Råkar någon ha en eller flera kulbultar köper jag dem gärna av dig. Har sjösättning nästa helg och kommer ha svårt att hinna slutföra allt i tid om jag som bäst hittar i lager nånstans nästa vecka. VP artnr är 3581121 som verkar ha suttit på alla mindre diesel av VP sen en evighet. Behöver en, men tar gärna fler, misstänker fler är dragna till utmattningsgränsen.

 

Stockholm och typ 10mil radie går.

 

Tack på förhand

Micke

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Har lätt panik, råkade dra en låsmutter för hårt på ventil vipparm när jag justerade ventilerna och kulbulten gick av (KAD300). Skyller på billig momentnyckel. Alla firmor stängda till på tisdag. Råkar någon ha en eller flera kulbultar köper jag dem gärna av dig. Har sjösättning nästa helg och kommer ha svårt att hinna slutföra allt i tid om jag som bäst hittar i lager nånstans nästa vecka. VP artnr är 3581121 som verkar ha suttit på alla mindre diesel av VP sen en evighet. Behöver en, men tar gärna fler, misstänker fler är dragna till utmattningsgränsen.

 

Stockholm och typ 10mil radie går.

 

Tack på förhand

Micke

Du har mail // Lycka till

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det löste sig - fick tag på Arild Berntsen i Hässelby som hade en begagnad. Stort tack till honom!!

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det löste sig - fick tag på Arild Berntsen i Hässelby som hade en begagnad. Stort tack till honom!!

Toppen förstod det skulle lösa sig. Arild är riktigt bra att ha å göra med. Hoppas du hinner klart till nästa vecka och sjösättning nu. Blir så avis på de som kan lägga i nu, själva är vi nog en månad bort tills hon flyter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...