matsrosen 0 Postad 13 April , 2017 Jag har en Aquador 23 DC som jag önskar installera en båtstereo i med fyra högtalare. Båten ligger vid Skanstull. Några tips på kompetenta elektriker som kan lösa detta. Tack på förhand och Glad Påsk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 13 April , 2017 Kolla i första hand med någon som installerar bilstereo, det är de som kan det här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matsrosen 0 Postad 13 April , 2017 Ok, tack! Har du några tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 13 April , 2017 Ok, tack! Har du några tips? Tyvärr inte, jag är för långt bort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niklas-L 38 Postad 13 April , 2017 Köpt marinhögtalare hos dem i Solna. Bra prylar till vettiga priset. http://www.caraudiocenter.se/shop/ljud-och-bild-i-bil/till-baten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rob75stal 7 Postad 13 April , 2017 Kolla med M.U.L.T på facebook. Kunnig och bra priset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser