Thure 0 Postad 15 Maj , 2005 Har jobbat konstant i flera veckor nu, har det inte varit med studierna på högskolan så har det varit med bilpoleringen som jag driver. Skulle det sedan mot all förmodan bli lite tid över så har jag jobbat med båten. Under vintern har jag jobbat minst 1000h med båten. Oftast nätter fram till 23-24 ung. Jag e utbrännd!!! Måste vila ett par dagar nu. Fick jätteont i vänstra sidan på bröstet över hjärtat så ett litet telefonsamtal senare kom ambulansen hämtade mig i måndags... Inlagg i två dagar och dom säger att jag e frisk som en nötkärna. Jag sa att jag hade väldigt ont i halsen men de skickade mig till någon distriktssjöterska för det. Som om jag tänker kolla lite halsont. Kom hem i Onsdag eftermiddag igen (missat massor med jobb). Åt lite och var fortfarande trött. Hade sovit nästan två dagar på sjukan ändå. Fick ont i magen och under natten fick jag maginfluensa, spenderade hela natten på antingen toagolvet eller på toaletten. Torsdag kväll var flensan borta men jag hade 39,3 i feber och hade hallusinationer, hade förmodligen halsfluss eller nått liknande. Så även på fredagen och igår. Idag har jag hur ont i huvudet som helst och fortf. halsont. Jag var pigg när jag vaknade så jag satte mig i bilen efter frukost och körde ner till båten. Efter halva vägen vände jag för jag kände att jag inte hade minsta lilla gnista för att jobba kvar och att all energi som jag hade när jag vakande bara rann ur mig. Ska nog vila ett par dar till iaf... Sen är det bara på att och börja jobba igen så man kan få i båtleingen snart... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 16 Maj , 2005 AJ AJ AJ Thure :-O ! Låter inte bra. Vila upp dig nu så att du inte hamnar i himlen redan. Båten finns kvar även om du tar ledigt ett par dagar. Krya på dig nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hk1971j 2 Postad 16 Maj , 2005 Aj, aj... Jag har (dålig) erfarenhet själv av att ta ut sig som du beskriver. När man är mitt uppe i det vill man inte kanske inse det själv trots att folk i omgivningen säger till en att ta det lite lugnare. Du får tänka som så att din båt skall ju vara en källa till inpspiration och ett sätt att koppla av. Se bara till att du kan se framför dig hur dett kan bli, och ta det lite lugnare med att jobba. Krya på Dig.. /Hans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser