Dilba 13 Postad 9 Mars , 2017 Är det någon som har eller har haft ettQuick Balder ankarspel. Eller har nån tips på andra ankarspel för aktermontage, tex Lewmar S900 etc. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hysteria 12 Postad 9 Mars , 2017 Jag monterade ett spel i aktern på min båt förra säsongen. Velade endel då det skiljer sig endel i pris men då jag tänkt ha min båt ett par år så valde jag ett engbo maxi. Jah resonerar så att engbo har funnits länge och kommer garanterat finnas ett tag till, alltså inget problem med reservdelar. Sen har dom även ett bra rykte och det är gedigna grejer. Men smakar det så kostar det såklart. Jag tror du blir nöjd med vilket du än väljer. Se till att ha frifallsfunktion bara så är saken biff Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 12 Mars , 2017 Köpte ett Quick Balder 900 förra året till min Sunseeker San Remo 35:a. Fördelen med Quick är att du kan rotera motordelen vid infästningen på spelet vilket i mitt fall drastiskt förenklade monteringen. Jag kör med trådade handkontrollen men superenkelt att addera på trådlösa fjärrar till det. Frifall, magnetstopp etc fungerar flawless! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bobba 54 Postad 15 Mars , 2017 Har kört Quick Balder 900W i två år nu utan problem. Bara att handla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 15 Mars , 2017 Har Quick men jag vet inte om det är just Balder, funkat jättebra i 5 år nu. Har deras fjärr med. Quick är italienskt och har funnits länge så det ska inte vara några problem med delar etc Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser