bhemac 2 859 Postad 29 Januari , 2017 Häromdagen råkade jag so av en händelse besöka en viss butik, där hittade jag denna: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Interior-tillbehor/Varmefilt-12-V-2000035706/ En värmefilt för 12V, och som drar 3,5A. Idag har jag provat den i båten, 8° varmt så jag svepte in mig i flten och satte mig i soffan. Jodå, det blev varmt och skönt. För att prova lite mer så la jag den i kojen med en filt ovanpå. Efter en kvart kröp jag ned, det var ljuvligt och det var ett under att jag inte somnade. Tänk att svepa in sig eller bara sitta på under kylslagna seglingar. Eller i bilen när motorn strejkar. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainKongo 83 Postad 30 Januari , 2017 Denna kommer troligtvis att inköpas, så fort jag visat övriga delar av besättningen länken Frusen besättning har jag ofta med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 30 Januari , 2017 Jag älskar prylar. har en 230v hemma till frun. En i båten skulle ge +poäng.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser