theboat 4 Postad 20 Januari , 2017 Hej, Jag befinner mig i tankarna av att installera en flödesmätare i motorbåten för att kunna hålla koll på bensinförbrukningen. Vad finns det för olika alternativ? Hittar just nu bara ett par sensorer för lowrance och garmin instrument. skulle helst av allt vilja ha en separat mätare som man kan ersätta ett av de befintliga (52mm Ø) mätarna med i instrumenteringen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torgny-3055 30 Postad 20 Januari , 2017 Hej Kolla här www.emco.nu Jag har en för dubbel montage som är aldrig använd Torgny. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jele77 0 Postad 27 Januari , 2017 Jag köpte en flödesmätare från safeport marine i Stockholm. Funkar utmärkt o lätt att montera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 28 Januari , 2017 Kolla i den här tråden. http://www.maringuiden.se/forum/topic/58037-bränsleflödesmätare/?hl=bränsleflödesmätare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pentaracer 49 Postad 26 Februari , 2017 Hej Kolla här www.emco.nu Jag har en för dubbel montage som är aldrig använd Torgny. Emcos grejer har jag kört med i många år, funkar jättebra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser