Figo 31 Postad 9 Januari , 2017 Har Fariamätare (chesapeake black) som jag skulle vilja byta ringar på till rostfria. Går det att göra och i så fall vart får man tag i nya ringar (och glas)? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petter_b 49 Postad 12 Januari , 2017 Jag skulle ha frågat Faria. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Figo 31 Postad 12 Januari , 2017 Jag skulle ha frågat Faria. Har skickat en fråga dit men inte fått nått svar ännu. Därför la jag ut frågan här ifall någon gjort detta förut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 12 Januari , 2017 Jag vet inte hur man byter, så jag kan inte svara på frågan. Men betänk att rostfria eller kromade detaljer vid förarplatsen kan ge irriterande reflektioner, blänk, som du kan bli bländad av. Det är nog ingen slump att nuvarande ringar är mattsvarta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rob75stal 7 Postad 28 Januari , 2017 Lacka ringarna i silver/mattsilver ist el kolla möjligheten att foliera dom i krom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser