Ryds20DCI 6 Postad 6 Januari , 2017 Hej ! Jag har en kompis som går i funderingarna att byta upp sig till större båt. Han har idag en mindre DC men har nu fastnat för flipper 880 st. Jag har själv aldrig varit i en sådan och än mindre kört den. Är det någon här som äger en och kan dela med sig av både bra och dåliga erfarenheter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 6 Januari , 2017 http://www.hamnen.se/tester/motorbatstest/test-av-fraena-familjebaten-flipper-880-st.html. Ser modern ut. Känner ingen men bra info på denna sida.//Björn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ryds20DCI 6 Postad 6 Januari , 2017 Tack för ditt svar. Jag har också visat han dessa tester som finns på internet. Men det hade varit bra att få lite information från personer som ägt eller äger en sådan båt för att höra vad dessa har att säga. Men teaterns på internet ger såklart jättemycket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nillenn 0 Postad 3 Juli , 2018 Jag puttar upp detta ämne då jag liksom TS är intresserad av att höra av nuvarande eller tidigare ägare. Jag har läst allt jag kan komma över på nätet när det gäller tester osv... Äger dock idag en Flipper 640DC och den har haft några barnsjukdomar, så vill gärna höra om Flipper 880ST har några sådana också...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser