Alva91 1 Postad 1 Januari , 2017 Vi har en Nidelv 28 Classic från 91 och skulle behöva hjälp med mått på taklucka över förarplatsen, eller hur man kan komma över en ny lucka. Har varit i kontakt med Nidelvtillverkarna och denna luckan tillverkas inte längre...Vi ska nu försöka tillverka en ny lucka och behöver få tag på måtten. Bredd, höjd, tjocklek och storlek på grepplisten. Vore tacksam för hjälp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peddan11 1 Postad 1 Januari , 2017 Hej. Hjälper dig gärna med detta men just nu ligger det en presenning på båten. Tanken är att plocka bort den någon gång i mars. Skicka gärna en påminnelse till mig då så fixar jag mått mm till dig. Mvh Peter/Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alva91 1 Postad 2 Januari , 2017 Hej. Hjälper dig gärna med detta men just nu ligger det en presenning på båten. Tanken är att plocka bort den någon gång i mars. Skicka gärna en påminnelse till mig då så fixar jag mått mm till dig. Mvh Peter/Peddan Tack! Superbra! Mvh Susanne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alva91 1 Postad 12 Mars , 2017 Hej. Hjälper dig gärna med detta men just nu ligger det en presenning på båten. Tanken är att plocka bort den någon gång i mars. Skicka gärna en påminnelse till mig då så fixar jag mått mm till dig. Mvh Peter/Peddan Hej, Här kommer en liten påminnelse angående takluckan 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 12 Mars , 2017 Hej. Hjälper dig gärna med detta men just nu ligger det en presenning på båten. Tanken är att plocka bort den någon gång i mars. Skicka gärna en påminnelse till mig då så fixar jag mått mm till dig. Mvh Peter/Peddan Hej, Här kommer en liten påminnelse angående takluckan Hade liknande "problem". Plastade igen "hålet", sen kunde jag välja vilken lucka som helst bara den är mindre än "hålet" http://lasselundell.se/caravelle.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alva91 1 Postad 12 Mars , 2017 Hej, här kommer en liten påminnelse om takluckan. Är ni på väg att täcka av båten snart? Mvh Susanne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peddan11 1 Postad 16 Mars , 2017 Hej, här kommer en liten påminnelse om takluckan. Är ni på väg att täcka av båten snart? Mvh Susanne Hej. Har skickat ett meddelande till er Mvh Peter/Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser