Gäst Postad 24 December , 2016 Det samma. God jul på er alla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 24 December , 2016 God Jul 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 24 December , 2016 God jul alla ingn nämnd ingen glömd. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 24 December , 2016 En riktigt God Jul önskar jag er ifrån Stubbeköbing, Falster Ho Ho Ho Stefan S/y Marianne 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 24 December , 2016 En riktigt God Jul önskar jag er ifrån Stubbeköbing, Falster Ho Ho Ho Stefan S/y Marianne Var i Stubbeköbing i somras. Men ta färjan över till Bogø som är vackrare och gör som vi gjorde, cykla runt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruskpricken 215 Postad 25 December , 2016 Mitt i Julen, men jag har inget dåligt samvete....önskade ju lite God Jull på annan plats med rim....( å reson...hör sen....) Fast man kan ju fortsätta å önska Gott Nytt År vilket jag Ruskigt gärna gör på Pricken nu........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser