Ljungen 4 Postad 3 December , 2016 Jag har en Ebersprächer X9 i min båt. Jag tror att det är kortslutning i reläet. Finns det någon som har ett sådant liggande? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 3 December , 2016 Hmm tror? 98 % av alla startproblem beror på spänningsfall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 3 December , 2016 (redigerade) Kolla med Thermoprodukter i Kalmar... Redigerad 3 December , 2016 av smoegen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljungen 4 Postad 4 December , 2016 Hmm tror? 98 % av alla startproblem beror på spänningsfall. Hej, när jag köpte båten var det så. Då var jag tvungen att starta motorn och varva upp den lite för att få mer spänning. Nu har jag bytt all el så det är inte detta fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljungen 4 Postad 4 December , 2016 Kolla med Thermoprodukter i Kalmar... Tack för tipset, ringer när det blir vardag. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser