ovik570 0 Postad 12 November , 2016 Hej ! Hoppas att det är någon här som kan tippsa mig hur i F.n man får bort sittsoffan för omklädning. Ska man behöva riva halva båten ? Det är en SeaRay sorento25 -88 Svenne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 12 November , 2016 Nu vet jag inte alls hur det är i just din båt, men dom brukar sitta med nyckelhålsbeslag, dvs lyft upp och dra ut. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ovik570 0 Postad 12 November , 2016 Nu vet jag inte alls hur det är i just din båt, men dom brukar sitta med nyckelhålsbeslag, dvs lyft upp och dra ut. /B Okey! Har känt lite på att rycka &slita, men är lite feg.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 12 November , 2016 googla lite på nyckelhålsbeslag så förstår du principen och behöver förmodligen varken rycka eller slita, lyft och fäll ut är det vanligaste.. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henkemannen 3 Postad 12 December , 2016 Amerikansk båt... Skulle tro att det blir till att skruva. Hittar Inga snabba och enkla sätt att lossa mina dynor för rengöring eller reparation, så bättre att vara feg och inte rycka för då står du med dynan i två bitar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser