El_Fluffo 0 Postad 12 Maj , 2005 jag ett hål i golvet där styrpulpeten är fastsatt.. Förra ägaren har kletat dit något antar att det är plasticpadings reparationskitt han använt. Hursom helst så är plywooden under blottad och är genomblöt. Vad gör man åt det problemet ? Ligger plywooden under hela golvet eller är det bara en bit där för att kunna skruva fast styrpulpeten ? Se bild för att först va jag menar. tacksam för svar vad man gör åt detta .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 12 Maj , 2005 Hej riv upp golvet och använd divinycell o plast o glasfiber . slipa ordentilgt där du ska laminera igen och rengör med aceton. massa jobb blir det :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gatenhielm 0 Postad 13 Maj , 2005 Finns det golv i båtar... :-O Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 13 Maj , 2005 hej på dig din duktig pelle. om du är så duktig så kan väll du förklara hur han ska göra.alla är vi väll nybörjare huvudsaken är väll att man förstår varandra :mad: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 14 Maj , 2005 Hej Har du fler bra frågor och synpunkter sign gatenhielm? Du hjälpsama seglare, räddare i nöd och sjönöd! Å andra sidan inte oväntat! Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
El_Fluffo 0 Postad 16 Juni , 2005 Golv eller durk känns som det kvittar så länge man förstår vad som menas hur som helst så blev det plywwod och plast och det blev som nytt :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
drm4rtin 0 Postad 16 Juni , 2005 Ser ju kalasfräscht ut! Med ratten på höger sida å golvet nylagt. Baken på båten syns knappt men frammen visas visst. Såja Gatengubben, nu har du nåt å kommentera *skratt* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Humble 0 Postad 22 Juni , 2005 Rev du ut hela durken, och gjorde om alltihopa, eller bara runt själva infästningen av styrpulpeten? Håller med att det ser väldigt fiint ut :-tackar Lite nyfiken eftersom jag också har plywood under min durk som börjat släppa! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser