kossor 938 Postad 19 Oktober , 2016 Ser riktigt kul ut! http://www.dt.se/dalarna/avesta/kolla-filmen-nar-de-kor-101-knop-pa-dalalven-motorn-ar-pa-1200-hastar 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Algot_R 17 Postad 20 Oktober , 2016 Det går undan. Bara propelllern i vattnet. Och älven är smal så det gäller att styra så man inte åker av! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 20 Oktober , 2016 Oooooö.... tänk om nån e ute å simmar eller nåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 20 Oktober , 2016 Även om helst seglar så är jag imponerad av grabbarna... En hel del jobb bakom detta!!! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 21 Oktober , 2016 (redigerade) Även om helst seglar så är jag imponerad av grabbarna... En hel del jobb bakom detta!!! Som infödd smögare borde du ha sagt; "Trivs dom inte på sjön" Hade du vart smålänning hade väl uttalandet varit; "vad kostar det" Men visst är det imponerande vad kreativa ungdomar kan åstadkomma. Tänk om alla ungdomar hade haft såna och liknande intressen i stället för att vänta på att bli sysselsatta. Redigerad 21 Oktober , 2016 av Thallatha 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dubbeleric 3 Postad 21 Oktober , 2016 Jag bor vid Bäsingen så jag har hört dom. Själv håller jag mig till träsnipan Babar med en Albin O41 som kraftkälla 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser